نوشته شده توسط : azar yousefi

 

jazire naz gheshm

جزیره ناز قشم دارای دو جزیره می باشد که در مجاورت سواحل شرقى قشم‌ واقع شده است و از ساحل تقریبا یک کیلومتر فاصله دارد. بومیان این ناحیه به این دو جزیره دو کرده می گویند و معروف می باشد. گسترش جزیره ناز تقریبا سه‌ هکتار است. این جزیره فاقد ساحل شنى می باشد و دیواره‌هاى صخره‌اى به بلندی پنج تا ده متر اطراف آن را احاطه کرده است. روى این جزیره  مسطح می باشد. در زمان جزر دریا با عقب رفتن  کامل آب دریا، براى مدت زمان کوتاهى، قسمتی از خشکى جزیره ناز را به ساحل قشم متصل می کند. این دو جزیره فاقد سکونت می باشد. ماهیگیران محلی چند سایه بان استراحت در این جزیره ساخته اند. این ناحیه از منطقه های مورد علاقه گردشگران تور قشم تیر 94 به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

jazire hormoz qeshm

 

جزیره هرمز قشم که طول محیط آن تقریبا شش هزار متر می باشد در داخل خلیج فارس و در فاصله هشت کیلومتری بندرعباس واقع شده است. املای درست این کلمه هرموز یا هرمزد است و از کلمات خورموز یا خورموغ به معنای لنگرگاه و ایالت موغستان میناب می باشد که به دلیل استفاده زیاد این کلمه بصورت غلط امروزه هرمز نام گرفته است. شاید برای گردشگران تور قشم عید فطر 94 جالب باشد که بدانند جزیره هرمز در منطقه مرکزی از تپه و کوه‌های آتشفشانی و نمکی تشکیل شده است مرتفع ترین منطقه آن ۲۱۰ متر می باشد، که در اطراف جلگه‌های پست و همواری فرا گرفته است، معدنهای خاک سرخ و نمک سفید این منطقه شهرت بسیاری دارد.

 

 

 

 

 

 

 

jazire hegam qeshm

 

جزیره هنگام از جزیره های مهم خلیج فارس می باشد که در زمان قدیم به آن هینام یا «هنجام» هم می گفتند . جزیره هنگام ، به ظاهر در زمان های قدیم مکان توقف کشتی ها برای جمع آوری آب و غذا بود و به همین علت نام گرفتن کلمه هنگام در این جزیره در واقع به معنای آمدن به موقع و به هنگام برای جمع کردن آب و غذا و دیگر وسایل لازم برای سفر است. همینطور در شهرستان میناب 12 ساعت آب را یک هنگام نام گذاشته اند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های قشم,جاذبه های گردشگری قشم,اماکن تفریحی قشم,مراکز دیدنی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

hotel khalij fars qeshm

هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می باشد در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است چشم اندازی بی نظیر که هتل خلیج فارس ساحل زیبای بندر عباس در زمان شب کاملا واضح دیده می شود. بر حسب مقررات هتل هزينه اقامت برای فرزندان زير شش سال رايگان و بالاي شش سال هزينه یک نفر محاسبه می شود .

لابی ، اتاق کنفرانس ، فست فود ،  کافی شاپ همراه با موسیقی زنده ،  سالن غذاخوری با ظرفیت تقریبا سیصد نفر و ...از امکانات خوب و ویژه هتل خلیج فارس می باشد که مسافران عزیز تور قشم تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از آن بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

hotel apadana qeshm

 

هتل آپادانا هتلی زیبا و تمیز می باشد و خدماتی ویژه را برای میهمانان و مسافران عزیز تور قشم ماه رمضان 94 در نظر گرفته است که این خدمات را توسط کادر حرفه ای خود با ارائه تنوع غذاهای با کیفیت در رستوران هتل و ارائه خدمات برای رفاه حال میهمانان و مسافران می باشد و پذیرای میهمانان می باشد همینطور هتل آپادانا قشم در بهترین منطقه و مرکز قشم قرار گرفته است که برای رسیدن به مراکز خرید و تفریحی نهایتا 10 دقیقه با اتومبیل از هتل آپادانا فاصله دارد. هتل آپادانا  یک کافی شاپ هم دارد که گردشگران عزیز تور قشم عید فطر 94 می توانند اوقات خوبی در این کافی شاپ سپری کنید.

 

 

 

 

hotel saheli qeshm

 

هتل ساحل طلايي قشم در نزدیک ساحل ساخته شده است و داراي ساحلی مخصوص هتل برای شنا و تفريحات آبي است. هتل ساحل طلایی قشم دارای ساحلی برای شنا , اسکله تفریحی برای ماهیگیری , کافی شاپ و رستوران ساحلی زیبا که با غذاهای دریایی و متنوع و لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز تور قشم تیر 94  پذیرایی می کند. هتل ساحل طلایی قشم دارای صندوق امانات نیز می باشد دارای پارکینگ و لاندری .

 

آدرس هتل ساحل طلایی قشم : قشم , جاده ساحلی جنوبی , جنب زیارتگاه شاه شهید

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم,بهترین هتل های قشم,ارزان ترین هتل های قشم,هتل های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

anjir maabed qeshm

از گیاهان جالب منطقه های حاره، بویژه جزایر درخت همیشه سبز، خلیج فارس، درخت لور معروف به انجیر معابد می باشد که ریشه های هوایی با تاجی بزرگ دارد. درخت لور میوه نارنجی رنگی دارد که مطبوع و خوراکی می باشد. از زیباترین درخت های لور در تم سینتی ناحیه توریان قرار گرفته است و  بقعه ای دیدنی با طرح معماری کهن  و قدیمی در نزدیکی آن به نام زیارت پیر قرار گرفته است.

مطالب مرتبط :

تور قشم 94

تور قشم فروردین 94



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: انجیر معابد یا درخت سبز قشم,دیدنی های قشم,جاذبه های گردشگری قشم,اماکن تفریحی قشم,مراکز دیدنی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

jazire hormoz qeshm

جزیره هرمز قشم که طول محیط آن تقریبا شش هزار متر می باشد در داخل خلیج فارس و در فاصله هشت کیلومتری بندرعباس واقع شده است. املای درست این کلمه هرموز یا هرمزد است و از کلمات خورموز یا خورموغ به معنای لنگرگاه و ایالت موغستان میناب می باشد که به دلیل استفاده زیاد این کلمه بصورت غلط امروزه هرمز نام گرفته است. جزیره هرمز در منطقه مرکزی از تپه و کوه‌های آتشفشانی و نمکی تشکیل شده است مرتفع ترین منطقه آن ۲۱۰ متر می باشد، که در اطراف جلگه‌های پست و همواری فرا گرفته است، معدنهای خاک سرخ و نمک سفید این منطقه شهرت بسیاری دارد.

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جزیره هرمز قشم,دیدنی های قشم,جاذبه های گردشگری قشم,اماکن تفریحی قشم,مراکز دیدنی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد